Freitag, Oktober 27, 2006

Hochdosierte Chemo

Heute hat Laurent eine sehr hoch dosierte Chemo erhalten. Leider hat er die nicht so gut überstanden wie auch schon, ihm ist ziemlich übel und schwindlig, aber schliesslich hatte er auch noch nie so hoch dosiert. Also war das eigentlich voraussehbar.
Mehr weiss ich aber leider auch nicht, heute morgen als er mir geschrieben hat war noch alles ok (war ja auch vor der Chemo). Hoffe ich kann euch bald mehr berichten...
Gruss von Laurent und von mir
Bettina

3 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Merci für ds update Betty!

Shit, i deiche füu a Löggu u wünschemu alli Chraft vo där Wäut u hoffe, dass settigi Schisstage wie dä itz äuä hüt schnäu verbii gange u dassesmu umi besser giit.. :(

Anonym hat gesagt…

tschou löggu

Du packsch das. Mi deiche ali ging ganz fescht u föü a dier!

Gruess vo aune

Helen, Aschi, Damara, Fiona, u mier

Anonym hat gesagt…

hey löggu...

dür fidu und adi hani zwüschdür vo dim ergah erfahre, und hüt het mir fidu dä link düregä, fingeni u toll vo Dir die Page ds füere, ig wirde i zuekunft bestimmt dini iträg verfouge... huet ab vo dire Tapferkeit uf di chame nume stoutz si, ig wirde am 2. Nov. ganz fescht a di dänke und Dümme drücke. Wüsche Dir viu Chraft das düre ds stah
Bettina ou Dir viu Chraft, es isch sicher ou nid liecht für di. Dänke ou ganz fescht a Di!

Liebe Gruess Jüli